1- بازرگان، ع.، س.م. میرکمالی و ا. نادری، 1385. گزارش ارزیابی درونی گروه مدیریت و برنامهریزی آموزشی. دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه تهران، 100 صفحه.
2- بینام. 1394. دهه دوم تلاش مؤسسه. مؤسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی.
3- پازارگادی، م. 1378. اعتباربخشی در آموزش عالی. انتشارات صباح.
4- تاجالدین، ب.، ن. حیدری، ب. جمشیدی، م. اکبری، ن. باقری، ف. عباسی، ن. عباسی، ا. شریفی مالواجردی، د. مومنی و همکاران. 1396. ارزیابی درونی برنامه اعتباربخشی موسسه تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی. مرکز فناوری اطلاعات و اطلاعرسانی کشاورزی، شماره 51787 مورخ 17/3/96.
5- جعفری، غ.، ص. خلیفه گری، خ. دانایی، پ. دولتشاهی، م. رمضانی، ر. روحپرور، ع. صباغیان پیرو، پ. عابدینی سلیم آبادی، ن. عباس گودرزی، ل. کیکاوسیآرانی و ح. مهرابیفر. 1389. استانداردهای اعتباربخشی بیمارستان در ایران. وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی.
6- کریمیان، ح.، ع. نادری، م. عطاران و ک. صالحی. 1390. ارزیابی درونی رهیافت مناسب برای بهبود کیفیت نظام آموزش عالی: مطالعه موردی. فصلنامه راهبردهای آموزش 83-77:(2)4.
7- محمدی، ر. و ع. بازرگان هرندی. 1383. راهنما و چارچوب تدوین گزارش ارزیابی درونی در سطح گروه آموزشی. تهران، سازمان سنجش آموزش کشور، 40 صفحه.
8- نوراله نوروندی، آ. و م. برادران. 1387. نشانگرهای مطلوب ارکان ارزیابی درونی نظام آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه کشاورزی رامین. مجله ترویج و اقتصاد کشاورزی 69-55:(4)1.
9. Abdollahi, H., and A. Bazargan, 2013. Developing and validiting a scale for measuring faculty members' educational productivity. J. Edu. Measur. 4 (11):55-76.
10. ACEEU. 2016. Accreditation process manual. The Accreditation Council for Entrepreneurial and Engaged Universities (ACEEU), Amsterdam, The Netherlands. Retrieved from
www.aceeu.org
11. Anonymous. 2019. Agricultural Research Education and Extention Organization, Retrived from
www.areeo.ac.ir
12. Gregory, S.C. 2013. Higher education accreditation in the Philippines: a literature review. Int. J. Res. Stud. Manag. 2(1):63-74.
13. Sadegh Tabrizi, J. and S. Farahsa. 2015. How evaluation and audit is implemented in educational organizations? a systematic review. Res. Develop. Med. Edu. 4(1):3-16.
14. Segismundo, M.C.D. 2017. Measuring accreditation experience: Impact on the quality of education of selected ASAS Member-Schools In Luzon and the NCR. Int. J. Edu. Res. 5(7):289-300.